Sunday, November 14, 2004

rayer...pertame

pepagi lagik dh dpt msg rayer..kul 5.30 pagi lebeh kureng...
terpisat2 gak ler..tapi rayer punyer pasal..
pastu aper lagik...agenda hari rayer lah..
mandi sunat, tgk2 rendang kat dapur...
kacau Anis..
then akulah kene kutuk cam biaserlah pasal lambat beno bersiap..ehehehhe
maklumlah nak gi sembahyang rayer kat kg my late Tok...
solat sunat start kul 8.30..
kul 7 mak dah dalam kete..uwa....uwa...
aku brooch pon x jumper lagik kat aner...
last2 pakai tudung dalam kete..argh..camera lak ttinggal..ngan telekung lagik..
kasut lagik...
tadah telinga lah dengar Along bebel2 dalam kete..
lepas semayang rayer tadik jumepr kak Syidah..maser nak gi kat kubur...
dier nangih..memula ingatkan nak gis alam n tanya khabar..terus terkujat..
mestilah dier sedey..
husband dier baru jek meninggal..rayer x pnah skali ngan laki..
dahlah pregnant lak tuh...
kurus gt kak Syidah...
aku lak jadik sedey tahap gaban kat situ..
terpakserlah aku lari cepat2 gi kubur my late dad..
kang x pasal2 aku nangih lak di pagi hari rayer nih...
pastu round rayer lah...sib baik abglong ader..dier lah jadik drebar...cuti aku rayer2 nih..
pastu gi rayer umah tokwan..jumper ngan my cousin..
Syam..lamer x jumper..dekat 2 tahun kot..
then anis dah start wat perangai..
aku pon dh start nak batuk2 dah..ngan Bee..
balik umah Abg Do..aku tido..then aku raser my body temperature naik mendadak..
cam nak pengsan jek...
aku pulun tdo gak..walaupun tahu..kalu penat n trus tdo mesti demamnya..
pasal dh baper taun x demam...
tunggu panadol x sampai2..(dh lamer benor x makan panadol!!!!!!!!!!!!)
so i just sleep n sleep...

No comments: