Monday, November 15, 2004

rayer kedue...

dari semalam..asyik batu2 jek..
hari nih dugaan lagik..seawal kul 4pagi..aku ulang alik ke toilet ajer...
dah ler ari nih banyak plan...
my mum pon asyik2 ketuk pintu tanya oke ke x?..
aku dah siap muntah2 lagik..
cam nak suh putar balik ari nih biar jadik deepavali..nak rayer!!!!!!!!!!!
x derlah aku rugi sgt...nak makn pon xder selere..
nak bergenang2 dh air mate..
aku pon msg my cousin..uwa..uwa.. x dapek eden nak join konvoi rayer....
isk..isk...isk...
ramai lak dah org mai umah..
(of course lah,name pun open house)
ape kene aku nih...
atie msg,farah msg..
argh..tensionnyer idup...nak wat puding pon dah terkujat dah...
just tlg tgk jek..sian lak kat Along..seme bende dier wat..
nak makan sate pon x der mood..
gastrik lak dah...
nak tido kang kater kureng hajor lak...
tunjuk ler muker sememeh kat umah tuh..
my cousin dtg dlm kul 3 kot..
dh lewat gak lah...
yer ker..sian kat bdak2 lain,aku x sempat nak berkenalan pon..x larat nak cakap..
tangkap gambar pon muker isk..malu nak cakap..mesti burok beno rupenya...
aku borak ngan nizam jek..tu pon dah maser diorg nak balik(sementara nunggu si Farah n Yasmin dtg)
nasib malang sunggoh2 diorg nih..aku mmg badmood kalo sakit2 nih...
malam ader lagik org dtg rayer..
raser cam nak halau jek..
sakit tumit kaki aku basuh pinggan...
lain kali kene pakse tetamu bawak pinggan sendiriklah kalo nak dtg rayer=p...
idea baru nak selamatkan tuan umah...tdo awal...

No comments: